Druga odsłona kampanii Wielkie poszukiwanie Grypy
Uczestnicy Wielkiego poszukiwania Grypy udowodnili już, że potrafią podejść do tej choroby z dystansem, co nie oznacza jednak, że ją lekceważą i ignorują.
W pierwszym etapie kampanii, marka Gripex należąca do portfolio USP Zdrowie, z pomocą internautów zidentyfikowała chorobę, jednocześnie ujawniając najbardziej powszechne objawy grypy i przeziębienia. Teraz czas na stawienie czoła wrogowi i znalezienie jej Pogromcy. 14 marca 2014 ruszyła kolejna odsłona kampanii pod nazwą Pogromcy Grypy.
Od 14 marca 2014 roku na stronie internetowej www.pogromcy-grypy.pl dostępna jest aplikacja, która umożliwi Internautom rozwiązanie specjalnie przygotowanego psychotestu. Udzielane przez nich odpowiedzi pozwolą stwierdzić, z którym Pogromcą Grypy powinni się oni utożsamiać i w jaki sposób działają, kiedy dopadnie ich choroba. Akcja potrwa do 31 marca br. Promowana będzie
w kampanii odsłonowej i poprzez działania PR
Siła. Szybkość. Inteligencja.
Aplikacja umożliwia sprawdzenie, czy uczestnicy w walce z chorobą stawiają na siłę, szybkość czy sprawność umysłu. W ten sposób mogą stać się jednym z typów Pogromców Grypy odpowiednio: potężnym Gryponatorem, sprawnym Grupospeedem czy sprytnym Grypointeligentem. Działania marki pozwolą ocenić, w jaki sposób postępują Polacy i jakie podejmują kroki, aby zwalczyć grypę. Główne atrybuty Pogromców - siła, szybkość i inteligencja - są odpowiednikami poszczególnych wariantów wieloskładnikowego leku Gripex, Pozwala on kompleksowo zająć się objawami choroby: obniża gorączkę, zwalcza ból głowy, mięśni oraz katar.
Koncept kreatywny przygotowała agencja Unlimited. Realizacją kampanii zajmuje się Connectmedica, a o zakup mediów dba dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiada MSLGROUP